星期日, 7月 15, 2007

風格論




近日太忙,好像做極都無得停。現在最低底線是儘量維持休息時間,暫時寫不出有深度的blog,rant 就可以寫好多!

曾經見到有些人做了好多年design,production 是很熟了,印刷對稿肯定不會錯,但做出來的稿就是唔對路,而且變唔到。

又或者,接乜job 都用同一種"style"去handle...(黑人成日覺得做design 幫人解決問題第一,表現自己是其次)

因為好多創作人去到若干年紀,做出來的作品會老化。到底經驗和歲月會令一個人更純熟地表達自己,還是會令人有一個comfort zone,停止創作?

自己會否去到某個位就技窮?諗起都有點擔心。

9 則留言:

匿名 說...

「去到若干年紀, ...會老化。 ...諗起都有點擔心。」

肉毒桿菌針(Botox)可以幫到你。

黑人 說...

嘿嘿 ~
幫左阿諾唔少
打完佢塊面硬過terminator

cheryl 說...

我d設計係冇artistic expression可言,因為d低b客係唔明你做乜,有腦果d都唔會要design。所以我一味都係營造幸福、fantasy、浪漫等仙境,d智障就拍爛手掌。花、星、decor、shakespeare.... 我個個都係咁用。正係大家以為自己嘅愛情相簿獨一無二時,挑,咪又係個個一樣...

塞米一條揚陸轟炸機 說...

我覺得技窮一回事,擔心起來的話會唔會亂黎又係另一回事......

切忌心浮氣燥呀屍煮。

黑人 說...

>chryl

你令我想起titanic 臨沉沒前的那班樂師
最終一刻他們再沒有顧客,只是為自己奏樂
那一幕的印象比jack + rose 還要深刻

chryl 你是不是做parttime影樓 / wedding studio 之類的工作?

早一排小弟都做過wedding video,幸好題材比較獨特,否則都幾難挨


*********

>塞米

最近做job發覺自己的visual language 嚴重不足,所以有感。技窮不一定是很老才發生,中坑、後生細仔也可以

做product site 來來去去都是放一張main visual 在頂,下面行文。見親d example 都一樣,玩野個客未必會buy...佢係做trading 的,穩穩陣陣有少少concept 已經任務完成。可惜身邊沒有同事可以crit,人就係咁衰,硬係要其他人話俾自己聽自己有幾多斤兩。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

沒有人在身邊crit的確係一大死症 (所以家陣嚮學校自己愈做愈孤獨絕對是一個超級大問題...)

以前係,想試圖突破呢兩個框框提升自己,而家,變左係開始尋找可以crit自己既人。(其實要有人了解自己已經好難...)

Chris 說...

同上,

其實吾止設計,思想同睇法都要間吾中俾人crit吓,個人先會有進步。黑人你得閒都要crit吓我呀。

cheryl 說...

你啱,呢d都唔知係咩production喇,我做d sample俾大陸強姦完再plagiarise... 完全係降級囉d嘢俾佢哋掂過,唔明點解d人可以懶都咁。以前執相仲pk,個攝影師已經pko架喇,唔理老嫩好醜都打單燈,跟住大陛執第一輪,airbrush可能用50%或以上,咁梗係快o架,個個粉人咁款,塊面一pat黑色(單燈加airbrush),我就唔係執相執手尾囉。跟住d完全冇artistic sense嘅ger做嘢真係死,一味淨係維護大陸,整咩都話靚。整pat彩色嘅屎可能佢都會話有意思...

我識個台灣攝影師都係做有性格job囉,雖然都係果幾度板斧,不過總勝大陸果d「36」style... 真係頂唔蒲!!!

黑人 說...

大陸人影相係3分前期7分後期嘛
執L 到d人好似鬼新娘咁就最正

無計...不是在大陸長大,捉唔到佢地既taste尺度囉。

要大6人平均品味提升,可能要最花個10年