星期一, 7月 30, 2007

周瑮


偶然在70樓睇到呢篇文,沿住條線一路睇落去,感受都幾複雜。

1. 小弟個blog都試過被人cyber-bullying 不斷貼粗口

2. 自問又真係幾鍾意睇 AV。雖然睇的AV都是收費的,但係覺得BT AV是一種necessary evil,大家某個階段都會做過,敢唔敢認一回事。

3. 近來的青少年風化案,少男強姦少女案固然令人髮指,但四皇一后果單case,卻不是甚麼新鮮事,以前在she.com 石屎版睇唔少十幾歲的集體true or dare 回憶錄,輸左不是罰濕吻,而係除衫除褲甚至罰BJ 罰打飛機。黑人不是認同這些事情,只想講不是近日才有,更不是因為BT AV 片猖獗才發生。

4. 人的本性就是搵代罪羔羊祭旗。小朋友齊性交,一定係睇得咸片多!多年前,美國某某小鎮有個小朋友拿支shotgun 隊林全家,傳媒在佢睡房一看。咦? Dungeons & Dragons!不得了,一定是令人有嚴重暴力傾向的遊戲。Dungeons + Dragons = Death!

5. 黃賭毒是人性不可分割的黑暗面,無可能禁絕,但可以立例規管,陳以利弊,讓人自行選擇。記得倫敦SOHO區某些書店,地面那層是藝術書,地庫乜都有,gay, les, gang, 戀物癖, 性虐etc,落去睇書的不是「時下青少年」,往往係衣冠楚楚十足道學先生的老外。佢地就係在果個小小的地庫滿足左最黑暗的幻想,行返上樓先至可以繼續當別人的老公、老婆甚至老師。

6. 指斥青少年性道德敗壞的人們,應該反思現在的性教育是否依然係兩張人體解剖圖?有邊個夠膽在堂上跟學生討論戀鞋癖呢?斷估最叻就係譚育英姐姐式的教導:「各位千祈不要學,發現有類似症狀就要叫家長一齊搵心理醫生輔導」,呢類教育只會令處於反叛年齡,有性經驗或特殊性癖的學生被打進邊緣,無法做到教育的效果,誤人子弟往往出於一片好心。

7. BT AV是雙重不道德,道理上好難為其辯護。日本不盛行BT,卻會將睇完的AV 片流到二手市場,呢樣野好難照搬落華人社會。正版的日本AV,售價由三數百至六七百元不等,到底如何將法律上的刑罰、AV片的售價以及人的性慾三者取得一個平衡點,係一個比盜版軟件更delicate 的難題,難題在於,盜版軟件尚有空間討論,盜版AV卻沒有。

8. 就算俾你學似大6同星加坡咁禁絕晒,需求始終有響度,唔係一刀切世界就會乾淨左,即使切左人地條J都係咁話,唔通封埋女人個gap咩?唔好以為女仔就唔睇AV唔玩咸game,一樣大有人在。不信,試試走去信和某同人AV店子,經常有少女及OL三五成群 (壯膽?)翻閱BL H game catalogue。

9. 周瑮寫得呢類題目,真係預左俾人圍插。佢唔知有呢個風險,只怪佢唔夠Golden-savvy。呢一點我幾認同袁彌明的見解。

10. 歡迎討論


頂...六點幾又訓唔返,食左早餐出去游水先!

************************

後補:

書展買的設計書

10 則留言:

cheryl 說...

對於cyber-bullying,我覺得任何一方都會有責任。即係好似閣下咁,可能都有d後悔... 不過我唔否認有可能一個人本身attitude冇問題都會有haters。

邊個唔好色? 阿咩明光社主席都自認會打飛機啦,不過佢唔俾其他教友打咋嘛。無x聊。咁係唔係阿主席自己成日睇av所以有慾念呢? 咁係唔係祈幾次禱就可以贖罪?

d o靚仔不嬲都係咁狼o架啦,有咩話分幾時? 當年我不少女同學(講緊名校、14歲、女校)一早失晒身兼不停落仔。係有d人一廂情願相信青少年喺呢個年紀應該「正常」地冇性幻想啫。

大家open d咪ok囉。見到個女玩4p洗唔洗報警? 警察唔會俾番個處女膜佢喎。佢有咗仲話啫,又唔係俾人老強。咩叫唔應該咩叫應該? 真係其實只有係果兩張解剖圖囉... 可能最多講吓m到呀夢遺呀... 咁囉

我d friend都ok鹹濕o架,中學時玩h game一齊睇人哋老豆珍藏又開個icq account叫juciy pussy同人cyber,而家就更什啦呢d女人...又如何? 大家都有前途有事業仲有男朋友....

好,廢up完

TK 說...

>chryl

講開又講,真正守獨身的信徒,係唔會學似盲光社咁霸道架

事緣小弟近日去過Opus Dei 的宿舍見識過佢地的起居生活,果班人我真係信佢地係盡力地維持堅貞既,至少佢地唔會將自己套standard 強加在別人身上,係以身作則感化其他人 (果次俾我的印象係咁)。然而...聽聞佢地係會戴吉吉圈同埋虎尾鞭sm 自己,呢兩樣當日就見唔到。

咸濕的女仔其實唔錯的,但係認自己咸濕就好難有運行,未行埋之前個個都要扮矜持,否則嚇跑晒d男人,嘿!

塞米一條揚陸轟炸機 說...

tk:唔係架,鹹濕既女仔我都岩架XD (反正鹹唔鹹濕唔係一個重點...)

第6個point明明係問題重心,就係偏偏大眾唔會發現。

自問是信徒,也是人。動了淫念,難道就沒有向神認罪悔改的權利?如果可以一改就改到,聖經教既野就唔洗我地跟住學一世咁耐都學唔晒啦。

當年耶穌,不就有對社會所厭惡遺棄的一群說過信者得救嗎?不也有對犯姦淫的說「我也不定你的罪,走吧,不要再犯了」。

箱講的道德派跟當年的法利賽人有甚麼分別?咪就係未有行死刑既權力囉。

cheryl 說...

人真係有好多種嘅。盲光社內可能都有好人,不過佢general嘅行為就有點兒那個喇...

屬唔屬於呢個團體都好,我哋呢個社會就係咁多舊魚,口口聲聲話自己係咩國際城市bilibala,除咗服務同各種配套我都唔認為絕大部份人好國際化。而呢個國際化係好多層面,從人嘅個人質素學識視嘢到大眾文化,要同假想敵星州比真係差幾多囉。上次同個朋友吹水(維園阿伯),大家都覺得你保守你咪認q咗佢囉,做咩要扮嘢? 好似大陸新加坡咁冇人吹得你脹o架,你係大晒呀。而家唔係喎,假民主咩都陰滋陰滋之後一嘢就陰9你,為乜啫? 又低裝。有d咩事就有d好似周小姐呢d人出嚟差邊個。你係唔係讀過書o架? 係要有立場但都唔係draw d咁absolute嘅inference吖,之後就摺。唉,羞家。

況且,internet is for porn。上網唔download四五仔唔通仲好似咸豐年前個個迫去買vcd喺電視睇? 好似美國咁多gunshot,都唔係淨係blame晒gta啦,最大問題係有槍賣同d人點教仔。

扮淑女呢d,相信好多人都駕輕就熟,我d friend個個都係咁...你睇喵妃就知。唔係成日要扮淑女我洗上網爆咁多粗? 真係辛苦o架,仲要有d男人以為你好深閨呀扮保護你呵護你仲要承機食豆腐。呢d粉皮,真係慳d啦我唔得閒同你扮嘢...

Chris 說...

梳-lee呀tk兄,縱使你今篇文精采,但都唔及cheryl姐嘅妙語連珠,一個cm俾一個精采!
由上一篇睇到juicy pussy,我已經喺度一邊大開眼界一邊笑騎騎。再睇到扮淑女,忽然間覺得自己好似真係唔了解女性...

另,發覺自己原來算係保守果隻。

Yun 說...

我睇過幾個人寫呢件事﹐比較喜歡你由呢個角度去寫。

Cheryl:
你…… 哈哈。

突然覺得我好似未見過世面囉。唉。^_^;

cheryl 說...

我唔係斯文人
相信你打豬小姐打得好斯文
我果d叫虐待.... =P

塞米一條揚陸轟炸機 說...

突然覺得我好似未見過世面囉。 +1

發覺自己原來算係保守果隻。+1

TK 說...

> 塞米

基督教排他性已經好重,加上香港文化格外不寬容,視野又淺窄,所以大多數的教會的都人窒息,好少教徒識得站在他人角度思考,最叻就係站在十架上向下面的人吐口水。

> Chris

呢d野真係好普通咋喎,係咪你個圈子一直都是男仔居多呀?Chryl 個制著左,我都受寵若驚!有料的人一開水喉就係咁fea 架喇

> Yun / 雲

歡迎!謝謝!
得閒多些來吹水 ~

> Chryl

我無去瞄妃個竇,遲左apply
宜家三九唔識七無謂白撞上去啦

80年代長大的男仔仲係慣左男強女弱,除非有經驗或者刻意uncondition 返自己,否則仲會有好多男仔expect 閏房淑女,最好無乜性經驗但又要淫技奇巧。所以識得扮蠢扮弱的女仔依然最煞食呢...

男女對等地respect 又真係幾難

cheryl 說...

你都講得啱... 可惜好多女孩子都唔會特意去討好男仔lu,that's why呢個港男/女鬥先咁厲害。我同個friend研究過,同年齡階層嘅根本脫晒軌...