星期五, 5月 09, 2008

感冒

唔重又唔輕,抖左兩日,依然周身酸痛鼻水長流,血唔上腦腳跟浮浮。小時候買Ghost Buster 玩具,貴一貴買一細包青bb的鬼口水玩得好過癮,宜家大力一咳就大把。

諗諗下,都幾佩服各位打工男女,通常感冒都係請一日病假,第二日查實未好返都披甲上陣,認真唔話得。

freelancer 好似抖幾多日都得,好自由?如果手頭上有兩單job因為你病左而脫期,找卡數又要等呢兩單job的時候就不會咁諗。黑人甚至夠膽講,天下間最無incentives 告病假的就是freelancer,病左無benefit 月尾無糧出,神啊...求你將疾病改賜給更有需要的人吧!(合什)

9 則留言:

ah-yun 說...

If I was sick, I take at least 3 days off, most? I think one time I took almost 2 weeks (very sick ah!) off.

Here, if you are sick, no one wants you to be in the office, because no one wants to get your germs!!! No one will praise you "good employee" if you come to work sick; instead you might get "white eyes!"

I don't mind sick, cuz that means I get time off!! Yipeee!!!! :P

塞米一條揚陸轟炸機 說...

青BB既口水!?...咁嚴重!?

freelancer唯有病住咁做野囉,死未。

高妹 說...

借用你既禱文(咪告我侵權呀):
神啊...求你不要將疾病賜給任何人吧!(合什)

凱恩 說...

保重身體啊,老兄。

匿名 說...

除了freelancer 要病住咁做野,有d學生都要帶病出field實習,無得請假休息。

Elvis 說...

攪乜有病啊。

不過我返香港都病左幾個禮拜。

黑人 說...

> 雲妹子

已發展國家果然係不同的,唉。
我諗你就係果d有需要病的人喇 @o@

> 塞米
係呀,鬼口水。我喉核較大,容易藏菌,年輕時曾經有西醫黃羽祿警告,話甚麼我再感冒就要切q左個喉核...差d就無左個阿當的蘋果。

> 高妹
唔得,有d人犯賤,係要小病返幾日先曉停既
你個半年抗戰搞掂未呀?

> 凱恩

應該無事喇,感覺上每年總要感冒一次咁

> 匿名

始終是少數啦,學生病左始終會有些同情分

> elvis

唔知點解病啊,我仲諗住keep 健康d 應付未來幾個月。阿林講得幾中,做運動同健康可以係另樣野來的

Carole 說...

你成日都病喎

黑人 說...

> carole

係囉,唔知咩事。係咪陰陽失調呢?