星期一, 5月 26, 2008

直銷迷魂記(二)

首先多謝各位朋友的關心,其實黑人係俾左少少錢,參加左一個「亮xx洗腦三天團」增廣見聞,有點似Michael Moore wannabe 尋幽探秘。

隔了兩日才能動筆,固然上魔窟探險實在太勞神,另外這幾天確實被逼擱下一些工作未完成,要在周末補回。

先放心。黑人只係上左去幾晚以及上過一堂入門,並無sell過任何人,亦無借財仔,錢就一定俾左少少 (洗腦療程每次要數百大洋),不過另外買貨果千零蚊就唔知退唔退得返喇...雖則佢標榜有14日9折退貨保証,明天儘管試埋佢。

******* 講故事分隔線 *******

數碼皇冠在銅鑼灣有三個屠房,黑人上左皇室堡果個。

上去之前,黑人有些目標和底線,即使証實佢盤生意正當兼且有得做,都一樣會保持不變:

1. 點都唔會sell 身邊認識的朋友,直至自己確認賺到錢為止
2. 唔會借錢,亦不會投放影響自己生活的金額
3. 就算真係想做,都不會放下手上搞緊的幾單project,頂多part time
4. 主要的任務是查探數碼皇冠有無可持續發展的實質業務,例如西裝友所講的sell 香薰給樓上cafe、賣酒給大陸酒店舞廳等...sell 下線接貨並非實業。

現在諗返都有些多餘,真係洗到腦,仲會理甚麼底線呢?肯定立刻借十幾萬財仔把握創業機會吧?!

幾年前上世貿分舵時,黑人覺得亮xx尚算係一個普通傳銷集團。今次重遊,感覺有如返左一間二百幾人的教會,沿途不時見到有十數人圍成一圈圈,聽公爵候爵講道,時而傳出陣陣歡呼喝啋甚至獨門口令,整齊劃一,明顯日子有功。

決志後,西裝友帶黑人四處認識猛料人馬:「x候爵你好,呢位係黑人,佢今日決定加盟我地,你可唔可以分享下你既經驗教下佢咁呢?」

跟住,果位乜乜物物候爵,就會同黑人分享佢的得救見証:「黑人弟兄你好,我當時係洗廁所咋...(下略),宜家月入十萬。」

西裝友立刻唱雙簧:「咁有無簿仔睇下咁呢?」

有些候爵會拿自己的簿仔給黑人睇,有些拿自己的銀行月結單、公司的commission statement甚至報稅表副本。總括而言,收入數字應該不是假的 (睇晒全文先,不要立刻衝去決志)

西裝友不愧為講師,人面廣 (其他上線無法學佢咁搵咁多人做見証),而且成功例子涵蓋的範圍都幾全面:有廁所洗地、新移民、18歲Ivy 生、月入數萬的專業人士、83歲的婆婆、兩兄妹、夫婦甚至一家大細,跟黑人同期加入的還有一個巴基斯坦地盤佬(懂粵語),如果佢成功,cover到的成功範圍又大進一步。總之多少都可以搵到一個跟你relate 到的shining example。

近年亮xx / 億x / 數碼皇冠集團致力開拓內地市場。今次上去多左好多內地人(每日數十計),專門辦証由內地來港做羊牯。因為內地法例嚴禁層壓式傳銷,帶d羊牯來港開戶就變成境外投資了,而且有人講過,xx思有14日退貨保証,但內地人做完羊牯,返到屋企立刻後悔都好,再辦証來港前後需要15天,所以無可能退到貨 (未經查証)。

基本上,頭兩晚西裝友都係帶黑人四圍識人聽見証,甚至第二晚無野好做,西裝友派左個下線陪黑人揭相簿 (佢地成team人旅遊相)、睇貨品catalogue,就算無實務工作都要搞到一兩點才收工 (佢地每日返工時間係11am-2am)。返工時上線會鼓勵你不斷call人儘量接單,雖則號稱時間自由,實際每個人都活在一個相對與世隔絕的環境裡,唯一最親的人就是身邊的同事,凝聚力可以媲美一個宗教組織。

第三和第四晚兩堂「創業之路」才是戲玉,頭一晚係motivation 及派定心丸,第二晚就係講operational大綱+決志,西裝友聲稱上完第一堂通任督二脈,上埋第二堂直頭識飛,黑人上左第一堂,其言果然不虛...

(2/3)

5 則留言:

Chris 說...

我以為你講笑,原來真係有買到,做乜咁失策呀?

講開又講,我早前都有上去傳銷公司嘅經驗,皆因個老死「叫我上去睇吓」喎,於是抱住見識吓嘅心態去睇吓。依家d傳銷公司嘅洗腦技巧真係好鬼成熟,一上到去就已經有種大公司嘅錯覺,見到好多group人喺度meeting,營造出一種茶會feel,跟住就有人帶你周圍chit chat握手,「嗱呢個就係Alfred,本身係間大firm嘅accountant,但佢想揾一份時間自由d嘅工作,依家平均月入都有十萬喇」。跟住就用d令你feel involved嘅字眼:「hello,Chris,歡迎你加入我地呢個family (成晚聽咗幾十次family呢個字眼)wor,有阿keith(某西裝高級講師)嘅帶領,我哋好有信心打入中國嘅市場。」喺揾錢嘅地方同我講話係一家人,痴線嘅咩?

整體感覺真係好似教會,𥚃面d人表現出嘅態度超級良好積極,積極過任何一個我見識過嘅圈子。我唔敢話佢哋虛情假意,反而我覺得好多人都係俾間公司專登營造嘅corporate,successful氣氛spin咗law。

講到尾,呢門生意咪又係層壓式推銷,只不過噴咗空氣清新濟,蓋咗浸除jama。

Elaine 說...

快D寫好part3丫唔該。

我有上過去呀,又係朋友「叫我上去睇吓」。結果,我同果度d人嘈交。

Elvis 說...

你咁多閒錢, 比d 黎駛丫

匿名 說...

咪係
不如來買肉食

et

Unknown 說...

好心吾好再害人啦,有報應pk