星期四, 4月 23, 2009

搵交嘈

見得太多呢類言論,查實滾滾地,但係又沒辦法
80年代末出世的年輕人已被有系統地思想改造:「毛主席發起文革是功勞,文革死人只是他受了奸臣影響」
「六四死了很多解放軍,學生受了外國操控...」
「你如何去肯定這件事是『絕對正確』呢?所有事都沒有絕對,只有觀點與角度,公說公有理,婆說婆有理。」

7 則留言:

Derek 說...

但我睇陳生好似坐得幾隱下。

唉......

** 飛雪素素 ** 說...

suen la~ 看看中國歷史上人們正在一遍又一遍犯同樣的錯誤,好像從來沒有汲取教訓,完全不記得發生過什麼。人總把的自己的立場理想化,自掘陷阱跳下去。

kenkachemhazard 說...

那我們可以做什么?

說...

>經專業建築師測量

建築師量野又點會準?揾個測量師先啱...

說...

而家先得閒去睇你個連結,想話,你咁氣頂,係因為港大學生既傳統係「功能/功用先行」;意即話,如果希特勒可以管得好學生會,幫學生爭取到福利,以「港大學生」既一般諗法,係冇問題既。

所以我嗰時响外國讀完再入HKU時都覺得「嘩,乜咁諗嘢既」...但又好老實講,呢個係唔少香港人既諗法...

Kris 說...

路過望到。

唉。睇佢生日,個o靚妹早我幾日出世而已,真係唔想知道同一代既人係咁腦殘。

「陳一諤世代」萬歲。

黑人 說...

>derek

奴才成功滲透港大,可能日後國內平反64了,佢地仲懞閉閉話64殺得好殺得妙。

> 飛雪

就係因為有一小撮人不想你了解歷史的教訓,所以內地傳媒才會發生「向堅強的六四受難者致敬」這類大頭佛案例。

> kenka

儲錢移民

> 米搞
無計啦,設計師量地圖,計到一個roundtrip 係3.5k,建築師測量,計到5k,我估測量師會計到5.1415129k掛

所以香港人對希特拉既免疫力係非常低,講幾句似是而非的偽理性話,就可以昆到佢地同你講 Heil Mein Fuhrer!

> Kris

早排我朋友在wallstreet 補英文,見到一個中七學生認為毛主席是大英雄,文革不是他的錯,因為這樣答就有分。

好少人天生就腦殘,要教出來的。