星期三, 4月 02, 2008

電車男管弦樂

自古以來,打機和聽古典音樂代表兩種截然不同的社會價值。尤其在保守功利的城市,主流意見永遠是勤有功嬉無益:古典音樂可以教琴賺錢,打機就是廢人。當然,這類腦袋無法想像得到打機不論作為entertainment 還是art form,都有很大(未被公眾認可)的價值。以現時的科技,製作認真的電玩可以媲美一套荷里活電影。(黑人也未能免俗,從功利角度出發)

長話短說,澳洲管弦樂團 Eminence Orchestra 將電玩和古典音樂結合在一起,團員都是game友,管弦樂不再是老人家或書獃子的東西,這是他們的訪問:



好多首主題曲都rearrange 過,訪問都講過,電玩用合成音樂可以走精面,管弦樂就不可以,而且好些傳統電玩的音樂太簡單,必須大幅修改。

Super Mario Brothers

Metal Gear Solid 2 / 3 theme(黑人至愛!勁!)

Evangelion (新世紀福音戰士) - Thanatos

Final Fantasy - one winged angel

天空之城

哈爾移動城堡

龍貓


黎緊11月18號佢地在悉尼有show...一支公淨係為左個show 去果度旅行,又好似傻得濟。

*********

追加 (跟上述樂團無關)

吾友未開始怒插生涯之前,間中會在一眾電車兄弟前彈奏的電玩音樂
Final fantasy: love theme

Final fantasy I-III Medley

Main theme of FF ,連植松伸夫也上台指揮,雖然黑人無玩過FF 系列,睇到都好感動,始終勾起不少中學至今的回憶

3 則留言:

凱恩 說...

講起Black Mages,最鐘意始終都係呢首:

http://tw.youtube.com/watch?v=ZZi0RRVD5S4

------------

仲有單翼天使:

http://tw.youtube.com/watch?v=q5st0b3ln5U

------------

Theme of Love 好正,不過最近聽呢首多:

http://tw.youtube.com/watch?v=Egvbf_Vfs80

------------

你鐘意The Black Mages既歌, 我有成隻碟, 遲下send俾你囉 <--- FF迷

塞米一條揚陸轟炸機 說...

唔傻呀,你黎既話我帶埋你去玩又點話丫。

澳洲呢幾年好興乜都撈埋一堆黎玩,單係ACMI既exhibition list入面有幾雜有幾微觀有幾小眾都可以擺得黎做,就知道有幾大挑戰性。(well...難聽D當然可以話係乜都可以擺一餐囉) 而,好多小眾既野,唔洗特登拆解到條條毛都數齊咁詳細丫,例如當年搞world of warcraft的game exhibition,都係講左好少內容,主辦人都係叫人當場試玩或者拎test account自己試,因為個故事,都係要玩落去先睇到。

黑人 說...

> 橙

有機會send 來聽聽啦,我都好耐無聽過黑巫師的音樂了

> 塞米

考慮下啦,今年一定要出遊,不過唔知係六七月還是十一月嗟,黎澳洲的話實話你知