星期二, 4月 29, 2008

graphic人怪論

未來還會做超多admin work,想起都累。

今日在又一城開會,趁有時間逛page one,又應了破財劫:分拆方卓如、遺物整理商看見了(這是唯一一本阮子健年代介紹的打書釘)、早上3小時完成一天工作(黑人現在最需要這個)

開會後跟一位flex 高人交流,黑人立心不良,想旁敲側擊打探adobe vs M$ web app 的發展,從而估計ADBE是否值得長渣。

高:「Silverlight都唔係寫俾人用的,一個text field連框帶字隨時要寫一大段code,根本唔會有人用,就算你日後寫個drag & drop SDK俾我又點,我總有需要customize的時候,到時咪又要自己寫...」

Good, 即係初步證明adobe是買得過的,不過唔多放心,繼續問。

黑:「咁你覺得M$ 敵意收購左Yahoo之後會如何?」

高:「拿,收購左就有影響喇,yahoo 本來行好多flex support,如果M$敵意收購左佢,好可能會逼yahoo用好多silverlight,到時銀光四射,眼都花,不過好難咬得入adobe啦,舊時M$用active X 搞Sun Java都唔成功,人地定位已經好堅挺,宜家adobe都一樣,遲下就算你想寫野搶adobe 個market share,都要用返flex 或者thermal,大魔頭係佢,賣武器俾你打魔頭的都係佢。」

高:「話實adobe 網絡版 office的日子不遠啦,宜家adobe都有個網上版的Word 叫 buzzword,係差在未support中文,英文版已經同word差唔多,幾好用。」

黑:「之前被傳媒吹捧果個才子企業 online版Excel Editgrid 呢?」

高:「等執笠啦,宜家仲行ajax...」

高:「你炒股既呢,六月adobe應該會升喇,到時出thermal,應該會好hit。」

(呢一點黑人查實有保留,因為thermal已經傳左好耐,個市應該消化左呢個消息,但不影響長渣的考慮。)

********

好,萬事俱備,只欠銀根。

美股戶口都開了,但要等一個月先用到。話時話中信嘉華個customer kit 做得幾好,main visual係黑夜中的鷹,買美股需要夜媽媽買,鷹就是花旗國國獸,簡單切題。不過句slogan 話甚麼黑夜中抓得更準...查實夜晚捕獵抓得準的,是貓頭鷹才對吧?

最近有諗過,如果將香港所有上市銀行的logo 一字排開比較,分析其graphic taste 與股價,應該幾有趣。

講企業形象做得最入時,黑人首選建行,其次係富邦 (28號單日升了15%),第三是匯豐,第四是東亞和星展。中行和工行都好相似,有陣官僚味,不過勝在夠consistent,二者以中行佔優,最唔掂的是交行和招行,認真肉酸呢!偏偏股價又高一高。中信銀行個logo就有點遜,股價表現亦遜一籌。恆生嘛...轉左隻綠色之後係精神左,但總有點唔老唔嫩。

既然有風水佬講股市,點解冇graphic 佬評下財經呢?查實睇CI (corporate identity) 估市值,隨時實在過睇風水喎!

2 則留言:

凱恩 說...

講起唔係人用,其實actionscript2 都唔係programmer用的。debug難過天,有d error永遠唔會話你知,要自己慢慢遂行加debug message trace返,真係苦不堪言…唔知AS3同flex會唔會好返d?公司遲下兩套都買,用完再同你分享心得~_~

關於web app最終勝利會係邊個,我覺得會係google都唔定。你位高人朋友講到ajax好似過時咁,我覺得用ajax無乜問題。RIA唔一定係要繪影繪聲,我唔覺網上傳送速度會有d咩超重大突破,簡單、快同埋informative先會係主流。

至於adobe是否值得買,小弟無研究,唔敢講啦。

---------------------------

又講返Adobe express,唔知係我蠢定係點,個gallery只係得slide show,其他人要睇我果個幾百張既相簿真係極唔方便。同埋而家唔support中文,所以都係等佢有改版先會再用返… 尋晚用返google的Picasa囉。俾你睇睇兩者分別:

Photoshop express
http://orangekain.photoshop.com

Picasa:
http://picasaweb.google.com.hk/orange.kain/07

等我又用下buzzword睇下有幾好用先。

黑人 說...

最理想梗係adobe 同google 可以聯手搞啦
大家好似放左風一段不短的日子

同意流暢度同速度呢d基本要求係重點
不過大家慢慢被OSX 同埋Vista 寵壞之後
繪影繪聲好可能會變成基本要求之一了