星期三, 4月 02, 2008

手腳不乾淨的Hitman

大部份時間我都覺得香港的片商十分 on 9 ,人地叫cloverfield 玩神秘,佢地就自動揭裙底「末世凶煞」話你聽入面係乜,No country for old man 得了獎,至拿拿林從櫃桶底搬出來再上畫。不過,今次佢地無上呢套戲,我認為決定正確。

劇情查實穿唔穿都無乜分別,片頭你見到主角(殺手)受到神秘組織精心培訓,跟住你九成九可以估到劇情發展落去,佢唔係失控就係失手。果然估中(兩樣都有),遇上女主角,你亦好快會估到跟住殺手就係帶住個女仔亡命天涯。

無辦法,太多好橋已經被前人玩到爛晒。殺手x舞女組合 Le Samourai 玩過,吳宇森玩過幾次,Jason Bourne 系列更加不用講。就連被bondage愛好者奉為經典之一的cult 片 The transporter (光頭佬+舒淇) 亦都拿來玩,題外話,黑人極之佩服編劇用一兩張牛皮膠紙,就合理地將舒淇的對白降至最minimal。

造型上,hitman 同電腦遊戲原作頗接近。可惜整件事太似bourne identity,連配樂都似,所以無論光頭佬點樣努力都跳唔出前人的水平。條橋發展到後期就更爛,有裸露鏡頭但係無床戲,有愛情線但發育嚴重不良,有所謂的陰謀但過份拼湊,有interpol,但係就拍唔出 Bourne 入面果種歐洲味。

最大鑊就係編劇無法解釋點解個主角擁有全知全能的佈局能力,我諗個佢寫劇本的時候,心入面應該高呼: dont ask too many fcking questions, it just happens, ok?

唯一比較有趣的,就是見到Prison Break 入面果位Teddy 扮俄羅斯國安頭子,居然又俾佢交到戲,希望佢唔好太快被typecast 吧!

明知咁多前人佳作,換著係我 (對,我在講風涼話),不如劍走偏鋒,索性從殺手組織的角度出發,將職業殺手集團合理化:主角盡力提供最專業的服務,又要提防同事爭凳仔搏上位。你要床戲?無問題,特訓時就俾一幕床戲,主角第一次破童子身享受魚水歡,高潮到處,突然「砰」一聲靚女塊面被狙擊槍開花,主角驚呼:「天!佢做錯d乜?」

答曰:「Off you go, mission accomplished, no more questions。」

有左呢段戲,之後就不用夾硬加條愛情線落去。因為凡親阻住主角發達的女人,佢都可以合理地一槍打埋去,保持劇情流暢,而且應該幾好笑添:

(恃靚行凶的索女):What? Are you going to shoot me? You wont shoot an innocent woman wont you?

Hitman: (silenced gun shot).

若果要煽情,亦可以話佢良心發現選擇唔開槍,進可攻退可守是也。

寫寫下,又係見慣見熟,不外乎拾人牙慧,算吧啦。

沒有留言: