星期二, 4月 08, 2008

海報

每日都有大量缺乏設計常識的東西在我們四周出現,浪費金錢時間。評一流的設計輪唔到黑人,講些明顯有問題的還勉強可以吧?

無focus vs 有focus






大家都係密質質,作為一個路人,你會留意到邊款海報多d?前者每一舊visual elements差唔多比重,就算我係club 場蒲精都唔會留意到你啦。成條街咁多野望,路人平均得一秒半秒睄下你想講乜,咁多elements,又唔知睇邊樣先,只係鼓勵人地ignore你。





Design 中規中舉,但係每次copy 都明顯出事的海報,令(黑)人難忘。
話說古時候某次見到佢地海報,句copy係 No Oxygen? But Protrek...

想講乜?無氣,但protrek?呢隻錶可以供氧乎?還是你死佢都未死?

雖則今次講左等於無講,至少正常d,不過點解outdoor又要加引號?"疑似"outdoor?


(黑人並不認識上述任何團體或設計單位)

7 則留言:

說...

最顯眼係「嚴禁標貼 送官究治」嗰兩句。

我係講真既。

黑人 說...

嘿!我下次應該抹左佢先post 上來

匿名 說...

要設計一張海報其實好難。
不過更難係,貼到係街唔俾人拎走仲難。
見過有人每晚專去收海報拎去賣…

怒火眼睛 說...

我諗起呢期"家居電話革命" 既廣告, 嘩明抄幾年前sunday 獨立日喎. 不過, 或者係同一創作人炒冷飯?

塞米一條揚陸轟炸機 說...

怒火 :

弊在做出黎唔夠浩大夠力水唔似革命至慘。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

張詹sir poster個title如果顏色倒過來排(ie : 紅上黃中白下)的話,萬世歌王呢四隻字會出好多囉其實。

P.S. : 謝謝黑人借的書,記得問我拎返呀~~哈哈.

黑人 說...

> poonwinghang
通常d 海報都會釘d 窿窿,擊退d 收藏家


> 怒火

我無睇過你講果套ad,所以唔清楚呀

> 塞米

我又覺得未必要用白色,primary focus 係詹sir,其次係title

宜家都算ok