星期三, 1月 21, 2009

屎忽人上腦

(我想問,點樣可以出原圖而不是出preview? 係我呢個template 舊還是有野我唔識set?)


4 則留言:

Betty 說...

呢嗰故仔我睇得明啦.

凱恩 說...

edit html 改width同height唔得嗎?

Bungy-Zoe 說...

呃,唔知係唔係咁樣、唔肯定:

用blogger default 那個picasa 上載圖片到blogger 的話,它會自動把圖縮小到blog 裡面,按圖會放大。

我試過把圖片上載到其他網站然後把圖的連結放回blogger,大小是不一樣的。

給你參考:
http://bungytest.blogspot.com/

P.S. 如果你個blog 的setting 個width 係limited 左的話應該會display 唔到出黎……(我試過default setting 的template,要是圖大過它的闊度,版面也會強制把圖擋住。)

嗯,我也是新手,希望幫到你,請多多指教。^^

黑人 說...

終於俾我試到喇,最後都係要用flickr 搞掂 (鳴謝靚仔 chris 提供參考,快d登你張自拍照去素顏果度啦!)