星期二, 5月 29, 2007

聞到血腥味...

隔離blog 打大交,搞到blog主要出擂台叫陣,寫blog寫到咁,真係唔多開心。

寫blog都預左會有人上來批評。有時合理,有時純粹無理取鬧,作為旁觀者,當然知道呢d 事無日無之,無需上心。不過作為當事人,俾人踩上自己地盤踢竇,好難當無事。

要杜絕呢類hate mail,一係就用意見管理,批過才出街,又或者斬趾避沙蟲鎖blog。但係寫得blog大多數都想有人睇,後者並不是解決辦法。訪客寫comment 都希望較快見到回應,要網主事事審批,又可能減低留言意欲。

第三條出路,就係將blog變成另一種隱惡揚善,又或者只談風月。因為作者無法知道另一端的讀者是何方神聖,萬一是自己客戶、配偶甚至子女,見到不該見之事物,認真大鑊。

亦有功力較深的blogger 可以利用假人寫真事,甚至完全坦蕩蕩寫真人真事,至今都是極少數。

將自己生活幾近鉅細無遺地紀錄那位,黑人一直都很佩服的,因為他一直很詳細地講自己的工作進度、所見所聞等等,甚至投資組合都會詳列。但世人喜歡壞消息,賺錢no comment,跌市時就會有人講「喂呀股神,身家蒸發左幾多呀?嘿嘿!」

要數年如一不怕這些冷嘲熱諷,需要頗高EQ。

自問沒那種精神素質,唯有少寫少觸雷。

*****

公司附近新開一間三聯,黑人以前返工每朝都會走去機舖看學生們打機,看一兩局過乾癮,現在多了間書店,看新書較方便。

昨日買了東尼十大投資心法和Richard Branson傳記。本來還想買the world is flat,不過怕自己哽不完,看完這兩本再算。

4 則留言:

匿名 說...

但其實你用tkma呢個名(如果係真名既話),你既朋友都好易估到你係邊個喎。

黑人 說...

welcome back!
係呀,其實唔難估
建blog時抱著事無不可對人言的想法
黑人真身也是這樣,幸好so far 結交的朋友都正正常常心地善良

否則就大鑊了

Justin 說...

我都諗過唔用真名黎寫。
之但係,又好難唔寫身邊既事物。
同時,自己寫得興起時又好難唔同身邊既人講。
所以呢,我最後都係選擇左用真名。

黑人 說...

所以CK 和渣古老闆認真藝高人膽大
寫不少敏感的個人經歷
fans 多多,樹敵卻少

又係一門學問!