星期四, 5月 10, 2007

George Michael

80年代,有人喜歡張國榮,小弟喜歡George Michael。原因有二,第一,自幼家人已常播Careless Whisper 潛移默化,第二,中學時一次在CD舖獵奇找到日本版的Wham! the final,入面有Careless Whisper,(當年沒有download,買正版是唯一途徑)

自此,就幾乎愛上了George Michael 所有音樂。他的聲線和唱功都是百年難得一見的好,憂鬱小生賣相 (未留咁多鬚之前),真係唔打得都睇得。較廣為人知的除了Careless Whisper,就是聖誕必播的Last Christmas。黑人年少時喜歡反潮流 (即使George Michael 在同學間已屬極小眾),頭兩首都太主流, Wham Rap (Enjoy What you do) 和Young Guns先至夠型!嘿嘿...不過(幾乎)全世界都當黑人係傻仔...

除左跟我一齊咁傻的

同學唱 You and me, I love you
黑人回敬 Hey Sucker!
同學: 痴線,唔知你唱乜!

去到中五,曾經用過呢首歌想impress 自己心儀的女仔



(不過,人地喜歡體育健將,黑人只是睇肉賤將而已,無運行)
宜家又窮又老,唔多駛理人地點睇



尤其喜歡outside 的video,拍攝於George Michael 在男廁行為不檢之後,佢透過呢條片串返當年放蛇扮gay 撩佢的差人,又真係串得幾過癮。

Fast Love 是1x年前的作品,現在看也不老土, Somebody to Love 直頭跟原唱者 Freddie Mecury 拼個不相伯仲,當年有人看完這場演唱會後,甚至推測Queen 會否吸納George Michael 成為新主音。

Too funky, Roxanne 都值得聽,當然佢仲有好多歌都經得起時間考驗。

黑人一直不明白Wham 的另一成員 Andrew Ridgeley 永遠行行企企,GM 是否嫌他無用所以決定拆伙?事實亦証明Andrew 無法獨立生存,拆伙後他的個人專輯Son of Albert (當年都有買) 走回Wham的青春音樂路線,但換上他的小癟三歌喉,認真聽唔過。

反而做環保份子仲有d 成績。錯有錯著,從前冇乜人記得佢 (you know, the other guy in Wham?),要轉行都無太多包袱。

2 則留言:

凱恩 說...

young~guns~ hav'in some fun~

等我得閒都搵返黎聽下先

黑人 說...

get back!
hands up!
go for it!

其實是一首講打劫的歌 ~ 嘿嘿嘿