星期三, 5月 16, 2007

Creativity

昨日遇到一個自稱美國企業客人問價,出手很低,但介紹人告知對方要求和工作量不高,計過條數仲有得執,姑且試試。

第一次電話來往,對面也是個年輕人,間中會夾雜一兩句ABC口音的英文,雖然出手低,但又要求設計公司有水平,一開始已經起晒鋼。

黑人為了交戲,就跟他扮一回ABC,間中拋一兩句很無謂的英文,例如「網站設計不能夠跟你公司一貫型像相差太遠」變成「成個design 唔可以同你個brand image deviate 得太遠」(英文及廣東話均以竹昇口音讀)。

只要有少少常識,都唔會諗住咁少錢真係有個brand consultant 同你吹水吧?我只係將串魚蛋放在塑膠日本料理碟上,睇落好似貴格d。滿足左佢的自尊心後例行公事出報價單,個客雖則有「美國總部」,但係無香港聯絡地址。算啦,可能真係剛開張,乜都未有完全唔奇。

點知條蛋散隔一陣又打來,話我可唔可以順手幫佢logo 轉下d色,用creativity 幫佢個logo 做modification,同埋想第一轉睇下d effect 夠唔夠creative,一聽完就覺得好唔掂,我仲以為假大空只限於大陸,原來英文人一樣有,只不過轉做英文,件事好聽左。就好似我係胡主席,突然興起:「我陣間想同Taiwan做unification,俾個lead time我,要快。」下面d人聽到嚇死都似。

錢少的project唔係未做過,大前提係對方都要有個合理預期知道自己俾咁少錢會有d 乜野貨色,大家都要搵食,freelancer 的成本就是時間,錢少就自然不會花太多時間做太複雜的東西。最驚成日用creativity 來撻人,潛台詞就係「出左咩事都係因為你唔夠creative」。

越傾越唔對路,黑人就借d意將個價提升兩倍幾趕佢走。

好多時,creative並不一定需要好多特效,只要言之有物便可:
http://www.tuckshopfilms.com

5 則留言:

匿名 說...

好撚心你吹小o的啦,design又唔撚掂

匿名 說...

唔鐘意睇,咪唔好黎。

若為善意批評,亦無須藏頭露尾。

講完。

(就算樓上睇到都唔需要reply,我無乜興趣同你o係度罵戰)

黑人 說...

哎,thx 橙
今日blogger down 左一陣,所以來唔切剷走呢個 spam entry

渣估 說...

黑人:

你好。好認同你咁樣對付呢個客, 小弟亦已練就一套本領, 好快聽得出個客係咪「雞肋」, 如果一有咁既第六感, 我都會用你呢招「加價」, 速逃!

黑人 說...

歡迎渣古老闆大駕光臨 ~
小弟都係睇完渣古老闆個扑學左少少皮毛咋
見笑見笑

得閒多d 來坐 ~