星期三, 11月 04, 2009

不太遠的將來

朋友聚會,吃完飯。
踏出餐應門口,拿出手機,按兩粒制,就能把泊在遠處的坐駕召過來。
車子的電腦有人性AI,怕死,所以會小心駕駛,路線有GPS定位,認路不是問題。

以後停車場就算很遠都沒關係,先上網在停車場book位,然後駕車直驅飯店,在飯店門口下車,車子自動懂得駛往停車場,網上過數(或者用八達通過數)。

這不是科幻小說,科技現在全都有了,只是還未普及罷。

6 則留言:

說...

nonono,

係唔會實現到(或响好遙遠既將來啦)
你尋日睇新聞,冇聽到個prof話駛出街唔係技術上問題,係法規上既問題咩?

淨係睇咁多手提電話既义電器咁多年都唔可以統一到(好似話而家統緊,不過唔知會統到幾時...),你就知「人+制度」係可以阻止好多嘢既出現

Hana 說...

不通不通!

既然車子懂自動懂得駛往停車場,哪還用駕車直驅飯店?何不干脆坐車直驅飯店?

黑人 說...

> 米搞

總會有些地方實現得到,然後吾等港燦走去羨慕人家的

> Hana

當 d 車有咁高AI的時候,駕車就是用來炫耀的行為啦

Wander Cat 說...

黑人所說 其實是已經有的科技, 推出市場的步調有多快就要看大廠的商業決

手機充電器以在步向統一標準的過程中, SmartPhone 的標準是mini USB插頭

下一個標準是內置感應充電環

Wander Cat 說...
此留言已被作者移除。
說...

well, 我個問題會係,Segway而家响邊度係可以行駛?