星期二, 11月 24, 2009

what money cant buy

按此連結進入
GENZOMAN

我成日覺得,無受過專業插畫訓練既人如我,係永遠畫唔出呢類作品。

而我自己雖然極想擁有呢個水平,但係無呢個時間,亦未必有天份。

有朋友經常講,佢犧牲左xyz abcd 咁多野,日練夜練,先至練到一身畫功。你只要同樣日練夜練也可以。

記得風雲漫畫中,剛踏入黃金歲月的無名,跟花屆花甲的劍聖把酒談心,劍聖為練絕世武技,放棄一切人生樂趣。無名嘆曰「師兄你錯過左好多野喎。」

武林中人話不投機半句多,互搏一招,原來無名比劍聖強不知幾多倍,並練成最頂峰的「天劍」。

「下!你咁勁都唔話我知?」

「sorry,唔想hurt到你。飲酒啦。」

(忍喊)「好,我劍聖平生不飲,今日賀你一杯!」

本來十分無腦的肌肉打鬥港漫,正是因為呢類情節,增添不少深度。有時放棄一切搏命苦練,到頭來都不如對方30天輕輕鬆鬆練好神功,頓時不知如何是好。

劍聖就是「少時苦練功,老來一場空」的代表。搏命練,練到了,又如何呢?

日日苦練,都不代表甚麼。記得乜乜巨聲有位參賽者衰左,喊咁口話「我日日練架喇...唔好fail我啦...」

事實上,日日練錯,結果也是錯。無天份,無師傅,就算有移山的愚公,也成不了事。

古時候的風雲漫畫,間有這類神來之筆,可能後來馬sir發左達,越來越是是但但了。

7 則留言:

Wander Cat 說...

最近版主好像沒有post新作上來, 之前的沖繩特輯很喜歡

黑人 說...

嘿 ~ 有空再畫畫啦

匿名 說...

GENZOMAN is really "what money cant buy".

Mr Ma's storyline getting more and more piecemeal. Simply speaking, one can't turn the recent storyline into a film; also it lacks the life philosophy and a clear focus.

無名

匿名 說...

其實我地呢個電腦化年代,所有人做的設計都好似差多款,有時都覺得自己只係工廠生產出來的一條腸仔...手圖年代d野,好難返去的啦

黑人 說...

> 無名

因為是草草寫起的東西,哈哈 ~
日後會改善了

> 亮

其實手圖年代,好多野都係差唔多樣
只不過手圖年代既師傅...回憶隨著時間越來越美化,只記得好的部份

匿名 說...

Is Genzoman your great artwork? I thought that is from overseas. That is really amazing! Admire you!
無名

黑人 說...

> 無名

對不起,讓你誤會了
genzoman 是我仰慕的水平,我未夠班畫出那種畫啊

我就是說,即使你有錢,最多只能請到別人幫你畫,但不能把畫功買回來