星期日, 11月 29, 2009

City Super 商品目錄 (下)










香港做設計跟曾突首的政治化妝師沒兩樣,都是高層作一些很蠢的decisions之後,你想法子令事情沒那麼醜而已。

就算上司開明又聰明,亦往往受制於製作條件:不夠錢、不夠時間、不夠材料等等。以前有些老屎忽設計前輩,喜歡推責是設計師「無料」,忽略現實環境的條件差距。

就以citysuper 的小冊子為例,小弟頗肯定設計方向早已由高層定案,攝影師和設計師只是將客戶的想法實現出來而已。換轉在設計師地位較高的案子,這本mail order catalogue 有可能變成一本目錄+生活雜誌。

做生意,人人希望遇上暴發自由行,不理價錢不顧品味總之逢貴就買,對著這類客,現時的citysuper catalogue是勝任有餘了。不過誰能保証暴發客戶永遠幫襯你呢?

較長遠的做法,當然是賦予消費場合一個人性化的context,例如目錄中,3萬元的禮品籃到底是甚麼人買呢?他們買來幹甚麼呢?禮品籃如何enhance他們的christmas experience呢?當這些點子ingrain在客戶的潛意識中,聖誕節的消費行為就可以有更多活力,不再局限火雞芝士紅白酒。


*********

追加少少,其實citysuper 個網頁做得唔錯,而且幫自己開左wiki,都算係少數2.0的港企
我頭先講果本Santa Book,就係來自Felissimo的網站,設計當然有返咁上下

8 則留言:

匿名 說...

Virgin 個CEO 應該係 Richard Branson 而唔係 Robert Branson。

黑人 說...

thx, 已改。

唔知點解成日將佢同埋robert plant當成一個人

說...

就咁,好似你話齋,好既設計,有時反而唔係咁好賣,所以啲老闆就算真係有taste既人,都要用爛設計──你估起樓嗰啲則師以至新鴻X入面嗰啲PM真係個個都冇taste?(嗰啲PM好多都係則師出身)甚至,郭生呢啲見過晒世面既,唔通會唔知咩係靚既?只不過,好多時真係市場導向囉...嗰時金至尊個老細諗左個金厠所出泥,你估有幾多個香港人會覺得make sense?但係你唔好理,好多大陸人就真係特登去睇佢個金厠所,順便响佢度買多幾両金

Betty 說...

临训前睇完你嗰POST, 写得好详细哦....做晒资料搜集, 很有心机...

C.M. 說...
此留言已被作者移除。
C.M. 說...
此留言已被作者移除。
黑人 說...

> 米搞

另文覆你

> 小瓶

就係12點搞到3點幾...
所以第二日12點才起身
(看來又暴肥了)

匿名 說...

靚唔靚個問題比較抽像,但應該要表達的訊息都表達唔清真係死穴。或者HK樣樣講效率慣左乜都大堆頭塞埋一齊(我係澳洲時都俾tutor話過...),所以d表達感覺的頁可能無左,但選擇適合的colour tune,用清楚的title,無理由要否定姐...我知課程個日本case的reference image好有用,不過HK客好似真係好抗拒...

講到尾,我覺得最大問題係,我地做d「切雞」,唔似金融或其他銷售咁,可以做到市場調查,證明到俾個客睇點做先有效果、回報...