星期二, 11月 24, 2009

回應就是新post




將桌面角色扮演遊戲變成一門活動,先天所限,這門玩意永遠不會是主流,只會變成niche,大極有限,死又死唔去之流。在blog吹水証明條橋得唔得,係無結論的,尤其大家無數渣手,得個吹字。

玩TRPG性質跟選特首差不多,主持預先寫好劇本及結局(當然有走棧位),讓玩家自以為推動劇情,實不離預計之內。

以我自己跟陌生人玩game的經驗,好少遇到完全沉默既參加者。再沉默都有辦法令佢respond及interact,例如要佢介紹自己個角色(不是介紹佢自己),有怪獸來襲要還擊,或者有一些佢個角色才可以solve的難題等等,我印象中,因為係role play另一個人,不用擺自己上台,通常好快就會玩得比較放。

至於有無女仔玩,我都認為係有的,當然要視符題材及包裝。urban legend一向是萬靈丹,例如電台節目聽到女人嚎哭聲,之後主持接二連三死去,玩家們是電台職員、警探及大學靈異學會組員 (或可加插宗教人士,視符參加者宗教背景)。

近年不拒抗暴力題材的女生漸多,只要增強故事性,減少機械性的戰鬥操作,同樣可以吸引女性入場,尤其見到女仔玩razing storm同埋gundam時,我更加覺得只要節奏控制得宜,女仔係會落場玩的。

香港人信名人endorsement多於一切,如搵到網絡電台DJ介紹甚至示範,已經自動扯到一班人來玩。問題不在乎搵到幾多人來試玩,搞些許噱頭多多都有,如何培育好主持才是難關,因為遊戲是否好玩,極大程度在乎主持人口才及急才。

反而,諗諗下,想培育遊戲主持人,應該走去編劇興趣班果邊埋手...

2 則留言:

Betty 說...

可以考虑做 speed dating 搞手.

黑人 說...

唔易搞呢 ~

人家有個lunchactually
唔通要考慮breakfastreally 截佢糊?